Rekisterinumero
Otsing peab olema vähemalt 4 tähemärki
Ilmainen kuljetus

Ilmainen kuljetus postiautomaattiin jos tilaus on yli 150€

Aina edullinen

Aina kaikki tavarat -10%

Rekisteröidy asiakkaaksi
Jos et tiedä, kysyy Monocle Kliendiabi Carel Kliendiabi Vilja

Audi Varaosat

Audi Varaosat
Audi varaosat edullisesti & suoraan varastosta. OE, OEM ja B-luokan osat ja tarvikkeet kaikkiin Audi malleihin. Löydä varaosat helposti rekisterinumeron tai Audin mallin kautta. Asiantunteva asiakastuki, järkihinnat ja nopeat toimitukset koko Suomeen
Hyödyllisiä linkkejä

Valitse malli

Audi varaosien löytäminen ja ostaminen

Löydä varaosat ammatillisen TecDoc© varaosaluettelon, rekisterinumero tai koodihaun avulla. Varaosaluettelomme kattaa sekä OE alkuperäiset osat, OEM varaosat että B-luokan osat ja jälkimarkkinaosat. Varaosien löytäminen on helppoa ja nopeaa, sillä osat on järjestetty malleihin ja luokkiin, kuten suodattimet, moottorin osat, alustan osat, jousituksen osat, jarruosat jne.

Varaosien pääluokat ovat:
Alustan osat ja nivelet, Sähköosat, Suodattimet, Jäähdytysosat, Hybridi/sähköosat, Korin osat, Ilmastointiosat, Vaihteiston osat, Jousituksen osat, Jarrut ja jarrupalat, Sytytysosat, Hihnavetoiset osat, Kytkimen osat, Ohjausosat, Vetoakselin osat, Polttoainejärjestelmän osat, Matkustamon lämmityslaitteet, Huoltosarjat ja osat. jne.

Kaikki varaosat on järjestetty varaston, hinnan ja toimitusajan mukaan. Näin on helppo löytää oikea osa oikealla hinnalla ja toimitusajalla. Olemme liittäneet yhteen lukuisia suuria eurooppalaisia varaosavarastoja, ja näet jopa jokaisen varaosan tarkan varastotason. Tämä tarkoittaa myös järkihintoja, koska tuotteet tulevat suoraan suurista varaosien keskusvarastoista. Rekisteröityneille asiakkaille kaikki varaosat ovat aina -10%. Yritysasiakkaille tarjoamme ALV vapaan laskutuksen, mikä tarkoittaa, että voit säästää Audi varaosilta jopa 30%.

Tarjoamme asiantuntevaa asiakastukea ja nopea toimitusta ympäri Suomea, joten saat aina oikeat osat oikeaan aikaan. Toimitus on myös helppoa ja edullista, tarjoamme sekä pakettiautomaatti että kuriiritoimituksia. Autamme sinua aina tarkistamaan osan sopivuuden, joko live-chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

Audi’n kaikkien aikojen paras mallisarja on todennäköisesti RS6

Audi RS6-mallisto on epäilemättä Audi-tuotemerkin huippu. Keskeinen syy tähän on sen poikkeuksellinen tasapaino raa'an tehon, poikkeuksellisen käsiteltävyyden ja jokapäiväisen käytännöllisyyden välillä.

Konepeltin alla on RS6’n huikea kaksoisturboahdettu V8-moottori, joka tuottaa yli 600 hevosvoimaa. Tämä valtava teho välittyy saumattomasti kaikille neljälle pyörälle Audin tunnetun quattro- nelivetojärjestelmän ansiosta. Tuloksena on kiihtyvyys ja dynaamiset ominaisuudet, joita vain harvat muut ajoneuvot pystyvät saavuttamaan.

RS6 on kuitenkin paljon muutakin kuin pelkkä suoraviivainen hurjastelija. Sen mukautuva ilmajousitus ja tarkka ohjaus mahdollistavat sen, että se pystyy kääntymään mutkiin huomattavan ketterästi ja tasapainoisesti. Kuljettaja saa poikkeuksellisen hyvän hallinnan ja itseluottamuksen, olipa kyse sitten mutkaisista teistä tai kilparadan rajojen ylittämisestä.

Tärkeää on, että RS6’n arkikäyttöominaisuudet ovat korkeat (eli anoppisi sohvan kuljettaminen). Tilavaan ja hyvin varusteltuun matkustamoon mahtuu mukavasti perhe, ja suuri tavaratila takaa, että se on edelleen käytännöllinen valinta päivittäisiin tehtäviin. Hienostuneet infotainment- ja kuljettajaa avustavat teknologiat lisäävät entisestään RS6’n monipuolisuutta.

RS6-mallisto erottuu muista suorituskykyisistä ajoneuvoista yhdistämällä tämän laajan valikoiman ominaisuuksia. Se tarjoaa vertaansa vailla olevan ajokokemuksen tinkimättä premium-autolta odotettavasta mukavuudesta. Tämä merkittävä tasapaino nostaa RS6’n todella Audin malliston huipulle.

Audi RS6

Alkuperäinen kuva Pixabay

Audi historia ja tärkeimmät mallit

Audi, arvostettu nimi autoteollisuudessa, juontaa juurensa 1800 luvun lopun ja 1900 luvun alun Saksaan. Yrityksen perusti alun perin August Horch, joka oli kokenut insinööri ja perusti A. Horch & Cie -nimisen yrityksen vuonna 1899. Horch jätti ensimmäisen yrityksensä erimielisyyksien vuoksi ja perusti toisen autoteollisuusyrityksen vuonna 1909, nimeten sen Audiksi, joka on hänen sukunimensä latinankielinen käännös ja tarkoittaa "kuuntele".

Audi tunnettiin varhaisvuosinaan innovatiivisista edistysaskeleista autoteollisuudessa. Brändi sai mainetta ensimmäisen maailmansodan jälkeen, erityisesti 1920 luvulla, kun se alkoi tuottaa ylellisiä ja teknisesti edistyneitä ajoneuvoja. Merkittävä virstanpylväs oli Audi Type K esittely vuonna 1921, ensimmäinen saksalainen auto vasemmanpuoleisella ohjauksella, mikä paransi kuljettajan näkyvyyttä ja turvallisuutta.

1930 luvulla Audi koki merkittäviä muutoksia. Vuonna 1932 Audi yhdistyi Horchin, DKW ja Wandererin kanssa muodostaen Auto Union AG’n, jota symboloi neljä toisiinsa linkitettyä rengasta, logo, joka edelleen edustaa Audi-brändiä. Tänä aikana tuotettiin Audi Front, ensimmäinen eurooppalainen auto, joka yhdisti kuusisylinterisen moottorin etuvetoon.

Toisen maailmansodan jälkeen Auto Union AG’n päätehdas Zwickaussa oli Neuvostoliiton miehittämässä vyöhykkeessä ja purettiin sotakorvauksina. Yhtiö perustettiin uudelleen Ingolstadtissa, Länsi-Saksassa, vuonna 1949. Yhtiön uudelleensyntyminen Länsi-Saksassa merkitsi uuden aikakauden alkua, keskittyen pienempiin ja taloudellisempiin autoihin.

1960 luku merkitsi toista käännekohtaa, kun Volkswagen osti Auto Unionin Daimler-Benziltä. Volkswagen’in alaisuudessa Audi-nimi herätettiin henkiin Audi F103 -sarjan myötä vuonna 1965. Tämä ajanjakso merkitsi Audin siirtymistä modernien, etuvetoisten ajoneuvojen valmistajaksi.

1980 luvulla Audi vahvisti edelleen mainettaan innovatiivisena insinöörityön ja laadukkaiden ajoneuvojen valmistajana. Vuonna 1980 esitelty Audi Quattro oli virstanpylväs autoteknologiassa. Se oli ensimmäinen ralliauto, joka hyödynsi äskettäin muuttuneita sääntöjä, jotka sallivat nelivedon käytön kilpailuissa, johtaen lukuisiin rallivoittoihin.

1990 ja 2000 luvuilla Audi jatkoi kasvuaan arvostuksessa ja markkinaosuudessa A-sarjan malleilla, kuten A4, A6 ja A8. Nämä mallit olivat huomattavia edistyksellisen teknologiansa, ylellisten ominaisuuksiensa ja mukaansatempaavan ajodynamiikkansa ansiosta. Vuonna 1998 lanseerattu Audi TT tuli design-ikoniksi rohkean ja erottuvan muotoilunsa ansiosta.

2000 luvulle tultaessa Audi on ollut teknologian eturintamassa sähköautojen, autonomisen ajamisen ja yhteyksien alalla. Mallit, kuten Audi e-tron, ovat merkinneet Audin siirtymää sähköautojen markkinoille, osoittaen brändin sitoutumista kestävään liikkuvuuteen.

Koko historiansa ajan Audi on ylläpitänyt mainetta edistyneestä insinöörityöstä, hienostuneesta muotoilusta ja korkealaatuisista ajoneuvoista, jatkuvasti rajoja rikkoen autoteknologian ja muotoilun alalla.