Ilmainen kuljetus postiautomaattiin jos tilaus on yli 150€
Aina kaikki tavarat -10%
Rekisteröidy asiakkaaksiALV vapaa laskutus, säästät jopa 30% tavahinnoista
Rekisteröidy yritysasiakkaaksi0400470042
Ma - Pe 10:00 - 18:00
Sinua auttavat Ronald & Carel
Ilmainen kuljetus postiautomaattiin jos tilaus on yli 150€
Aina kaikki tavarat -10%
Rekisteröidy asiakkaaksi0400470042
Ma - Pe 10:00 - 18:00
Sinua auttavat Ronald & Carel
Valitse malli
Löydä varaosat ammatillisen TecDoc© varaosaluettelon, rekisterinumero tai koodihaun avulla. Varaosaluettelomme kattaa sekä OE alkuperäiset osat, OEM varaosat että B-luokan osat ja jälkimarkkinaosat. Varaosien löytäminen on helppoa ja nopeaa, sillä osat on järjestetty malleihin ja luokkiin, kuten suodattimet, moottorin osat, alustan osat, jousituksen osat, jarruosat jne.
Varaosien pääluokat ovat:
Alustan osat ja nivelet, Sähköosat, Suodattimet, Jäähdytysosat, Hybridi/sähköosat, Korin osat, Ilmastointiosat, Vaihteiston osat, Jousituksen osat, Jarrut ja jarrupalat, Sytytysosat, Hihnavetoiset osat, Kytkimen osat, Ohjausosat, Vetoakselin osat, Polttoainejärjestelmän osat, Matkustamon lämmityslaitteet, Huoltosarjat ja osat. jne.
Kaikki varaosat on järjestetty varaston, hinnan ja toimitusajan mukaan. Näin on helppo löytää oikea osa oikealla hinnalla ja toimitusajalla. Olemme liittäneet yhteen lukuisia suuria eurooppalaisia varaosavarastoja, ja näet jopa jokaisen varaosan tarkan varastotason. Tämä tarkoittaa myös järkihintoja, koska tuotteet tulevat suoraan suurista varaosien keskusvarastoista. Rekisteröityneille asiakkaille kaikki varaosat ovat aina -10%. Yritysasiakkaille tarjoamme ALV vapaan laskutuksen, mikä tarkoittaa, että voit säästää Mercedes varaosilta jopa 30%.
Tarjoamme asiantuntevaa asiakastukea ja nopea toimitusta ympäri Suomea, joten saat aina oikeat osat oikeaan aikaan. Toimitus on myös helppoa ja edullista, tarjoamme sekä pakettiautomaatti että kuriiritoimituksia. Autamme sinua aina tarkistamaan osan sopivuuden, joko live-chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.
Mercedes 190 sarja kirjoitti uudelleen säännöt siitä, millainen kompakti urheilusedan voisi olla. Vaikka tavallinen 190E oli vallankumous täydellisellä yhdistelmällään Mercedeksen ylellisyyttä ja yllättävää ajodynamiikkaa, vasta kovan luokan 190E 2.5 16 Evolution II vakiinnutti mallin legendaarisen aseman.
Täyttääkseen matkailuautojen homologointisäännöt Mercedes loi 190E 2.5 16 Evo II’n - rakettialuksen, jossa oli pidennetyt lokasuojat, uudistettu jousitus ja Cosworthin kehittämä 235 hevosvoimainen 2,5 litrainen moottori. Se teki vaatimattomasta 190-luokan autosta jättimäisen suorituskykyisen aseen, joka pystyi häpäisemään paljon tehokkaammat koneet.
Evo II’ssä on kuitenkin säilytetty 190 mallin jokapäiväinen ajettavuus, rakentamisen laatu ja ensiluokkainen matkustamo, jotka tekivät siitä niin erityisen. Se ilmentää täydellisesti Mercedeksen pyrkimystä tekniseen huippuosaamiseen yhdistettynä kyltymättömään haluun moottoriurheiluperintöön. Todellinen 'susi lampaan vaatteissa', joka saavutti kulttimaineen harrastajien keskuudessa kaikkialla maailmassa.
Vaatimaton 190 mallista Evo II kilpa-autoon tämä mallisto edusti Mercedeksen parhaita puolia - innovatiivista suunnittelua, moitteetonta rakennuslaatua ja valtavaa suorituskykyä, ja kaikki tämä oli kääritty petollisen pieneen ja edulliseen pakettiin. 190 sarjaa pidetään edelleen yhtenä Mercedeksen parhaista malleista.
Alkuperäinen kuva Dupontregistry.com
Mercedes-Benz, synonyymi ylellisyydelle ja innovaatiolle autoteollisuudessa, omaa rikkaan historian, joka ulottuu yli vuosisadan taakse. Mercedes-Benzin juuret voidaan jäljittää 1800 luvun loppupuolelle, kahden keskeisen hahmon, Karl Benzin ja Gottlieb Daimlerin, ansiosta. He kehittivät itsenäisesti maailman ensimmäisiä autoja. Vuonna 1886 Karl Benz loi Benz Patent-Motorwagenin, jota usein pidetään ensimmäisenä oikeana autona. Samaan aikaan Gottlieb Daimler kehitti yhdessä kumppaninsa Wilhelm Maybachin kanssa samankaltaisia edistysaskelia.
Nämä kaksi yritystä, Benz & Cie. ja Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG), kasvoivat ja kehittyivät aluksi erillään. Mercedes-nimen ensimmäinen käyttö tapahtui kuitenkin vuonna 1901, kun DMG:lle Maybach suunnitteli Mercedes 35 HP -auton. Tämä malli oli aikansa vallankumouksellinen matalamman painopisteen ja kevyen rakenteen ansiosta, mikä asetti uudet standardit autoteollisuudelle.
Näiden kahden autoteollisuuden jättiläisen fuusio Mercedes-Benziksi tapahtui vasta vuonna 1926, vastauksena ensimmäisen maailmansodan jälkeisen Saksan taloudellisiin paineisiin. Tämä yhdistyminen merkitsi brändin alkua sellaisena kuin me sen nykyään tunnemme. Fuusioitu yritys jatkoi innovaatioiden tuottamista ja valmisti Mercedes-Benz SSK’n, joka tunnettiin kilpa-ajokapasiteetistaan 1920 luvun lopulla ja 1930 luvun alussa.
Toisen maailmansodan jälkeen Mercedes-Benz vahvisti mainettaan korkealaatuisten luksusautojen valmistajana. 1950 luvulla esiteltiin Mercedes-Benz 300 SL, joka tunnettiin erottuvista siipiovistaan ja pidettiin aikakautensa hienoimpana urheiluautona. 1960 luvulla tuli markkinoille Mercedes-Benz 600, suuri luksussedan, ja W113 SL-sarja, joka tunnettiin "Pagodana" ainutlaatuisen kovakaton ansiosta.
1980- ja 1990 luvuilla Mercedes-Benz jatkoi mallistonsa laajentamista esittelemällä malleja kuten kompaktin C-sarjan, E-sarjan ja S-sarjan, jotka tulivat vertailukohdiksi omilla segmenteillään luksuksessa ja teknologiassa. 1990 luvulla esiteltiin myös Mercedes-Benz SLK innovatiivisella kovakattoisella avoautolla.
Viime vuosikymmeninä Mercedes-Benz on ollut teknologisen innovaation eturintamassa, johtaen alueilla kuten turvallisuus, polttoainetehokkuus ja sähköautojen kehitys. Mallien kuten Mercedes-Benz SLS AMG’n ja täyssähköisen EQ-sarjan esittely osoittaa brändin sitoutumista yhdistää korkea suorituskyky ympäristön kestävyyteen.
Läpi historiansa Mercedes-Benz ei ole ainoastaan muokannut autoteollisuutta, vaan myös ylläpitänyt mainettaan ylellisyyden, laadun ja innovaation symbolina. Brändin sitoutuminen näihin arvoihin näkyy jokaisessa valmistamassaan mallissa, mikä tekee siitä maailmanlaajuisen autoteollisuuden huippuesimerkin.